3. The Last Regret #1 - Uratuj mnie

Hej :)

Po problemach z komputerem i zmobilizowaniu się wracam z nową serią książkową:
Kolejna amerykańska seria młodzieżowa opowiadająca o grupie przyjaciół zakładających zespół rockowy zdobywała swoich pierwszych fanów już w 2014 roku na Wattpadzie autorki - Anny Bellon
Na razie zajmę się pierwszą częścią serii - "Uratuj mnie"

Maia była miłą, lubianą i kochaną dziewczyną, której niczego nie brakowało. Wszystko się zmieniło, kiedy przeżyła wypadek samochodowy, w którym zginął jej ukochany brat - Micah. Nie może się z tym pogodzić zamykając się w świecie książek i muzyki. Otoczenie postrzega ją jako "dziwaczkę". Jednak kiedy do szkoły Mai przychodzi nowy uczeń - Kyler - i normalnie z nią rozmawia, zaprzyjaźnia się, znowu wszystko zmienia barwy.

Bałam się, że przeczytam kolejny, oczywisty nastolatkowy romans z Ameryki. Jednak w pewnym stopniu widziałam w głównej bohaterce siebie. W pewnym stopniu potrafiłam się odnaleźć w jej sytuacji. Podoba mi się również, że możemy śledzić bieg wydarzeń z dwóch perspektyw: Mai i Kylera. Oboje mają nieciekawą przyszłość i czułam jak bardzo siebie napędzają do zmian dotyczących przyszłości. Możemy obserwować relację postaci głównych z pobocznymi w zespole.

Naprawdę nie mogę się doczekać, aż będę mogła wziąć się za czytanie części drugiej "The Last Regret". Wiem, że będziemy mogli w niej poznać bliżej Olivera Jamesona - kolejnego członka zespołu z tajemniczą przeszłością za sobą. Myślę, że będzie ona równie dobra, jak "Uratuj mnie".

Do zobaczenia w następnym wpisie :)
zeBerka


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pytanie do Was - potrzebuję pomocy!

"The Greatest Showman" - dystans, tolerancja i dobra muzyka!

"Hamilton" - musical powalający na kolana