Kim jest Zebra? O co chodzi? Czy warto zostać? - czyli kilka słów o mnie :)

Hej! Witajcie na moim blogu "Qlturalna Zebra".

Skoro już tu trafiliście, pozwólcie, że trochę poopowiadam o sobie i o tym, co robię.

Kim jestem?
Mam na imię Berenika - możecie mnie też znać jako "zeBerka" - to ja tutaj się produkuję :).

O czym piszę? 
Lubię wiele rzeczy: w prawie każdej dziedzinie kreatywności mogę się odnaleźć.Poza tym uwielbiam gotować - w szczególności piec. Tutaj piszę o książkach, filmach oraz serialach. Polecam, krytykuję, dzielę się przemyśleniami, staram umilić czas mojej grupie czytelników (czasami się nawet udaje ;) ).

Czy warto tu zostać?
Nie jestem wielkim krytykiem filmowym, czy recenzentką książek. Piszę prostym językiem o tym, co czuję i myślę. Nie spotkacie tutaj starych, trudnych do zrozumienia słów. Nie musicie bać się u mnie nudy.

Jeśli choć trochę was zainteresowałam tym, co tu robię, zapraszam do śledzenia moich social mediów, żeby być na bieżąco - wystarczy, że klikniecie w którąś z zakładek na górze ;)

Mam nadzieję, że szybko mnie nie opuścicie ;)

Do zobaczenia w następnym poście
zeBerka

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hamilton" - musical powalający na kolana

Pytanie do Was - potrzebuję pomocy!

"The Greatest Showman" - dystans, tolerancja i dobra muzyka!