"Sherlock" - ocena sezonu 4, informacje na temat sezonu 5

Hej! :)

Dwa ostatnie odcinki "Sherlocka" obejrzałam w dwa wieczory, więc postanowiłam, ze napiszę podsumowanie.

Dostaliśmy jeszcze więcej informacji na temat przeszłości Sherlocka - zwłaszcza w ostatnim odcinku, gdzie pojawiła się... Eurus Holmes (Sian Brooke) - młodsza siostra detektywa i Mycrofta. Razem z głównym bohaterem powoli odkrywamy wspomnienia z dzieciństwa, które miały być zapomniane. Sherlock ratuje zarówno siebie jak i swoich najbliższych. Trudno mi opisać ten sezon - myślę, że każdy powinien sam go obejrzeć i przeżyć.

Ale czy ostatni raz widzimy "Chłopców z Baker Street"?

Do niedawna wszyscy myśleliśmy, że sezon 4 serialu będzie również jego ostanim, ponieważ:
  1. Ostatni odcinek: "Ostatnie wyzwanie" był nawiązaniem do ostatniej książki o Sherlocku Sir A.C. Doyle'a.
  2. "Niesamowicie trudno jest zgrać ze sobą harmonogramy Benedicta i Martina." - Mark Gatiss (jeden z twórców serialu)
  3. Zakończenie sezonu 4 jest naprawdę kozackie
  4. Oglądalność serialu w Anglii maleje (nie wiem jak to możliwe)
Źródło: http://www.serialowa.pl/145000/sherlock-czy-bedzie-5-sezon/ - wpis z 21 lutego

ALE znalazłam parę ciekawych informacji z dość niedawna bo z 8 sierpnia gdzie również wypowiadają się twórcy serialu:
"""Jesteśmy stale zaskoczeni, że widzowie ciągle entuzjazmują się "Sherlockiem". Mamy nadzieję, że udźwigniemy go najdłużej jak się da."" (wypowiedź Stevena Moffata z 2015r.)
"W czerwcu, Moffat dalej działał w założeniu, że "Sherlock" mógłby wrócić w pewnym momencie. Zakładam, że to możliwe. Zakładam, że wrócimy."


Mam nadzieję, że serial powróci pomimo powodów o których wspomniałam. Pozostaje nam na razie czekać...

Do zobaczenia w następnym wpisie :)
ZeBerka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Hamilton" - musical powalający na kolana

Pytanie do Was - potrzebuję pomocy!

"The Greatest Showman" - dystans, tolerancja i dobra muzyka!