Warszawskie Targi Książki 2018

Cóż, mój komputer sugeruje mi , że już zasługuje na emeryturę. Jestem w trakcie zmieniania sprzętu - nie chcę już żadnych technicznych problemów... ;)



Ale wracajmy do tematu - minął już tydzień od tegorocznych Warszawskich Targów Książki. Jak zwykle, bardzo mi się podobało, jednak ten rok różnił się od poprzednich. W końcu nie tylko rozglądałam się za gratisami do mojej szkolnej biblioteki, ale rozmawiałam też z przedstawicielami wydawnictw i... nauczyłam się kupować książki ;) Tak, po raz pierwszy w życiu kupiłam sobie książkę do czytania. A nawet więcej niż jedną.


CZWARTEK - 17.05
Swoje zakupy zaczęłam od stoiska YATTY. Zgadnijcie, co kupiłam...
Kto by się spodziewał? Pokusiłam się na tom trzeci, pierwszy już zdążyłam pożyczyć i przeczytać minimum 5 razy, drugi może za rok? ;) Oprócz książki wyczaiłam przypinkę na ubranie i drugi raz kupiłam zakładkę magnetyczną Sherlock z Epika. Uwielbiam ich zakładki!


Zajrzałam też do Wydawnictwa Kobiecego, gdzie skorzystałam z promocji 10zł za wybrane książki.
Znalazłam pasującą do mnie idealnie:
W sumie kupiłam ją w ciemno: zajrzałam do środka dopiero, gdy wróciłam do domu i znalazłam tam... mnóstwo francuskich przepisów! Już się nie mogę doczekać, kiedy je wypróbuję.


Polecona mi została jeszcze ta pozycja:


Zaglądając do antykwariatów kupiłam też:


Wróciłam do domu zmęczona, ale szczęśliwa czekając na...

SOBOTA - 19.05
W tym dniu wybrałam się na Targi razem z Kes (blog jej i Domi: https://daydreaminbooks.blogspot.com/). Naszym głównym celem było spotkanie z Weroniką Szymańską "Billie Sparrow". Mogłyśmy trochę pogadać, zrobić sobie zdjęcie. Autorka dodatkowo podpisała nasze #arkusze poetyckie.
Odeszłyśmy od stanowiska naprawdę zadowolone.


Znowu zawitałam do antykwariatów i zaopatrzyłam się w:


 Po drodze mijałam stoisko The Bookshop z książkami po angielsku, więc nie mogłam się oprzeć klasyce:



No i tyle z tegorocznych targów. Po raz pierwszy kupiłam tak dużo, ale jestem bardzo zadowolona. Recenzje większości z tych pozycji na pewno pojawią się wkrótce na blogu.

Do zobaczenia w następnym wpisie :)
zeBerka 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Hamilton" - musical powalający na kolana

Pytanie do Was - potrzebuję pomocy!

"The Greatest Showman" - dystans, tolerancja i dobra muzyka!