2018 - moja wishlista

Hej!

Mimo, że na mojej półce powoli przybywa książek, które chciałabym przeczytać, to co chwila pojawiają się w ofertach wydawnictw kolejne ciekawe pozycje. Dlatego dzisiaj podzielę się z Wami pozycjami, które szczególnie przykuły moją uwagę.


1. "Jutro należy do kotów" - Bernard Werber - Wydawnictwo Sonia Draga
Książka wprost idealna dla mnie - francuskiej kociary :) Chociaż wizja kota z wejściem USB na głowie do łączenia się z internetem trochę mnie przeraża...

2. "Lato utkane z marzeń" - Gabriela Gragaś Wydawnictwo Czwarta Strona
Ten tytuł oraz jego kontynuacja w drugim tomie brzmi jak standardowa obyczajówka - pensjonat, w którym dziewczyna ubolewa nad tym, że rzadko widuje się ze swoim partnerem, aż w końcu pojawia się kolejny amant. Dawno nie czytałam takiej prostej, przyjemnej fabuły

3. " Nie zapomnij mnie" i  "Zaufaj mi" - seria "The Last Regret" - Anna Bellon - Wydawnictwo Znak
Po przeczytaniu pierwszego tomu jestem ciekawa przeszlości innych bohaterów nastolatkowego zespołu muzycznego.

4. Seira "Timeriders" - Alex Scarrow - Wydawnictwo Znak
Tutaj podobnie, po przeczytaniu pierwszej części mam ochotę na więcej i więcej. Tym bardziej, że nigdzie nie mogę dorwać kolejnych tomów w mojej okolicy

5. "Kiedy odszedłeś" - Jojo Moyes - Wydawnictwo Między Słowami
Tej pozycji nie mogło zabraknąć u mnie, jako fanki filmu "Zanim się pojawiłeś". Chociaż trochę się boję dalszych losów Lou Clarc

Na razie tyle przychodzi mi do głowy. Jeju, jest tyle pozycji do przeczytania... tylko trzeba mieć czas na czytanie ;)

Do zobaczenia w następnym wpisie :)
Berka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Hamilton" - musical powalający na kolana

Pytanie do Was - potrzebuję pomocy!

"The Greatest Showman" - dystans, tolerancja i dobra muzyka!